مالیگاوں : ضلع کلکٹر سورج مانڈھرے کا ضلع کی عوام کیلئے بے حد ضروری پیغام ، ایسا نہ کرنے پر کیا جاسکتا ہے لاک ڈاؤن

ناسک :21 فروری / ستمبر میں گیارہ ہزار کے قریب ناسک ضلع میں کورونا مریضوں کی سب سے زیادہ تعداد تھی۔ جب کہ یہ تعداد کم ہوکر ایک ہزار ہوگئی ہے ، صرف پچھلے دو تین دنوں میں اس میں دو سے تین سو کا اضافہ ہوا ہے۔ آج یہ تعداد 1544 تک جا پہنچی ہے۔ ضلعی کلکٹر سورج مانڈھڑے نے کہا کہ کورونا کے اس بڑھتے ہوئے انفیکشن کو روکنے کے لئے ہر شہری کو زیادہ سے زیادہ اپنا خیال رکھنا چاہئے۔

ضلع کلکٹر سورج مانڈھڑے نے کہا کہ اگر کورونا کے مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا رہا تو پچھلے سال کا واقعہ ہمیں دہرانے میں زیادہ وقت نہیں لگے گا۔ پچھلے سال 28 مارچ کو ناسک ضلع میں صرف 1 کورونا مریض تھا اور اس وقت مکمل لاک ڈاؤن تھا لیکن آج ہمارے پاس پندرہ سو مریض ہیں۔ ایسے وقت میں ہمیں پندرہ سو گنا زیادہ محتاط رہنا پڑے گا۔

ماسک پہنیں اور لاک ڈاؤن سے بچیں

ہم سب ایک سال سے کورونا سے لڑ رہے ہیں۔ پچھلے دو یا تین ماہ میں ، ہمیں بہت کم امید تھی کہ ہم جلد ہی اس بحران سے نکل جائیں گے۔ لیکن آج صورتحال بدل رہی ہے۔ آپ کی لاپرواہی نے پچھلے دو تین دنوں کے دوران انفیکشن میں بہت نمایاں اضافہ دیکھا ہے۔ لہذا ہر شہری کو لاک ڈاؤن جیسی صورتحال سے بچنے کے لئے ماسک کو حفاظتی شیلڈ کے طور پر استعمال کرنا چاہئے۔ ضلع کلکٹر سورج مانڈھرے نے کہا کہ محفوظ فاصلہ اور سینیٹائزر استعمال کرنا بہت ضروری ہے۔

براہ راست شرکت سے گریز کریں ، سوشل میڈیا کے ذریعے رابطہ کریں

 کورونا انفیکشن کی روک تھام کے لئے شہریوں کو براہ راست سماجی پروگراموں میں شرکت کرنے کی بجائے سوشل میڈیا کے ذریعے متعلقہ تقاریب سے لطف اندوز ہونا چاہئے۔ ایسا کرنے سے نہ صرف کورونا انفیکشن سے بچ سکتے ہیں بلکہ ہماری معاشرتی ذمہ داری بھی پوری ہوتی ہے۔ انہوں نے عوام سے اپیل کی کہ وہ کورونا کے اصولوں کی پابندی کریں ۔بصورت ہمیں لاک ڈاؤن کرنے کے لئے مجبور ہونا پڑے گا ۔


Related Articles

Back to top button
Don`t copy text!
Close