بڑی خبر : لوکل ٹرینوں کا “بلیک باکس ” آگیا ہے . اب ہوائی ٹریفک کنٹرول کے طرز پر لوکل میں بھی ہوگی بات چیت

اس سے قبل موٹر مین اور اسٹیشن ماسٹر کے مابین رابطہ قائم کیا جاتا تھا۔ اسٹیشن ماسٹر کنٹرول روم سے رابطہ کرنے کے بعد موٹر مین کو معلومات فراہم کرتا تھا۔ کنٹرول اور موٹر مین سے براہ راست رابطہ ممکن نہیں تھا۔ نئے سسٹم پر موٹر مین براہ راست کنٹرول روم سے بات کریں گے ، جیسے پائلٹ اے ٹی سی سے بات چیت کرتا ہے۔ جس طرح ہوائی جہاز میں تال میل کے لئے ایر پورٹ پر ایرٹریفک کنٹرول (اے ٹی سی) ہوتاہے ، اب اسی طرز پر لوکل ٹرینوں میں بھی موبائل ٹرین ریڈیو مواصلات (ایم ٹی آر سی) شروع کی جا رہی ہے۔ یہ نظام مغربی ریلوے میں پیر کو شروع کیا جارہا ہے۔ جب سگنل خراب ہو یا بارش میں ٹرین کبھی رکتی ہے تو مسافروں کو کنٹرول روم سے براہ راست آگاہ کیا جاسکتا ہے۔ فی الحال معلومات کی کمی کی وجہ سے کئی بار مسافر ٹرین سےاتر کر پٹڑی پر چلنا شروع کردیتے ہیں۔



تازہ معلومات حاصل گی لوکل ٹرینوں میں سفر کے دوران موٹر مین یا گارڈ کے ذریعہ موبائل ہر بات چیت کرنا منع ہے۔ لہذا ایم ٹی آر سی سسٹم کو عمل میں لایا گیا ہے۔ اس سسٹم سے اصل وقت کی تازہ ترین معلومات حاصل کرنا ممکن ہوگا ، اس سے قبل ہنگامی حالات میں گارڈ کے ذریعہ گفتگو کرنے میں دشواری پیدا ہوتی تھی۔ بلیک باکس کی طرح کام کرے گاایم ٹی آر سی کے پاس کیمرہ ، مائکرو فون اور ڈیجیٹل ویڈیو ریکارڈنگ کی سہولیات موجود ہیں۔ یہ ٹرین کے سفر کے دوران موٹر مین کیبن سے سارا واقعہ ریکارڈ کرتا ہے۔ یہ معلومات 90 دن تک اسٹور رہ سکتی ہیں۔ کسی حادثے کی صورت میں ، ایم ٹی آر سی میں درج معلومات تفتیش کے لئے کارآمد ثابت ہوگی۔

مانسون اہم رہے گابارش کے موسم میں ہم نے کئی بار لوکل ٹرینوں کو رکتے دیکھا ہے۔ ٹرینوں کےپٹری پر پانی بھر جانے سے ٹرینیں رک جاتی ہیں۔ ایسی صورت میں ہزاروں مسافروں کو اصل صورتحال کا پتہ نہیں چلتا۔ ان حالات میں ریلوے نے متعدد بار نیشنل ڈیزاسٹر ریسپانس کنٹرول (این ڈی آر ایف) کی مدد لی ہے۔ ایسے حالات میں ایم ٹی آر سی کارآمدثابت ہوگی۔


ایم ٹی آر سی خصوصی کیوں ہے؟یہ سسٹم ایک کیمرہ پر مشتمل ہے ، جو رات کے اندھیرے میں یا دن کی روشنی میں بھی تمام چیزوں کو اپنی گرفت میں لے لیتا۔ اس کے علاوہ 30 میٹر کی حد تک آڈیو بھی حاصل کرتاہے۔ کیبن کے اندر 0.4 میگا پکسلز اور باہر 2 میگا پکسلز کی تصویر لی گی۔اس کے علاوہ ، سافٹ ویئر میں زومنگ کی سہولت بھی موجود ہے۔ ان تمام سہولیات کو موٹر مین کی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لئے بھی استعمال کیا جائے گا۔ فی الحال ، سینٹرل روم (سفر کے دوران) سے بیک وقت لاکھوں مسافروں کو بھیجنے کا کوئی طریقہ کار موجود نہیں ہے۔ اس طرح کے نظام میٹرو اور مونو ریل میں استعمال ہوتے ہیں۔


Related Articles

Back to top button
Don`t copy text!
Close